Co zrobić, jeśli otrzymany przez Ciebie produkt jest uszkodzony?

USZKODZENIE MECHANICZNE

Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony- sporządź protokół szkody z kurierem doręczającym dokładnie opisując stan opakowania produktu oraz rozmiar szkody. Następnie prześlij do nas kopię protokołu, wraz z opisem zaistniałej sytuacji.

Co zrobić, jeśli zdecydowałeś się zwrócić produkt?

Jeśli zakupiłeś produkt jako konsument- osoba fizyczna ( nie przedsiębiorstwo) to zgodnie z obowiązującym prawem art.27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumentów Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem określonych w art.33, art.34 ust.2 i art.35.

Informujemy, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy są:

– rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami

– rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane wg specyfikacji konsumenta